Monday 10 October 2011

Me n my friendz


Kawan...memang mudah untuk kita menyebutnya,bukan.Tapi,sebenarnya memang susah untuk kita mencarinya,tau...zaman dah berubah...ikut peredaran zaman lah katakan,..so manusia pon ikut berubah lar...sekarang,kawan makan kawan pon dah ade...kawan yang tikam belakang kita etc,mcm2 lar....so klu kita nak cari kawan...carilah seseorang yang boleh berkongsi minat ngan kita...macam baju..iyelah...kita kan klu nak bli baju mstilah yang ssuai ngan saiz badan kita,..macam tu jugak lah saya tafsirkan seorang rakan.Klu kita nak cari kawan gak,kawan tu mstilah seseorang yang boleh buat kita ketawa,rasa dihargai n yang ikhlas mnjadi kwn kita...Kawan tu gak x bleh pntingkan diri sndiri aje.Kawan yang sejati ,mesti akan tahu yang kita dalam ksdihan bile mlihat muka kita yang tgh muram...n dier akan tolong kita...kan best kalau kawan tu mcm kembar kita...hehe..angan2 aje..potong jari lar kalau dapat!tapi saya harap  tu sume jadi kenyataan..tapi terus terang saya katakn,saya dh belajar erti prsahabatn sejak saya berkawan dengan kawan2 saya,terutamanya ngan Hidayah .Eh,lupe plak nak knalkan dier kat korang...hehe...Hidayah tu kawan baik sye kt sek...dier baik sgt...dh 2 tahun kitorang duduk brsblaahan kt dlm kls..ketawa same2,main same..dh puas main,lepas tu, gadoh,n nangis same2...haha...macam2 ragam kitorang ber2...sampaikan kgkwan yg len tgok pon plik kata nyer.Pastu,yang best nya kitorang selalu kongsi rahsia...sampaikan bile sye sedih,dier pon ikut sedih...hikhik..susah sgt nk cari kawan mcm dier,..nnty,thun dpn munkin kitorang akn brpiisah...sbb thun dpn kitorang dh naik form4.Mungkin Dayah akn dpt twrn ke SBP ,sye plak klu x dpt twrn, dudoklar sorang2 ...ala~nnty sye x de kwn yang seindah Dayah lagi,..sedihnyer...x ape,yang pnting 2 sume lmbat lagi..lgpon kitowang akn akn still  keep in touch!i love u,dayah!...as a friend[not more than that,ukey!haha]

2 comments: