Thursday 25 September 2014

(◠‿◠) Saya pernah SETIA..
Tapi DIDUAKAN..(╯︵╰,)

(◠‿◠) Saya pernah PERCAYA..
Tapi DIKHIANATI..(╯︵╰,)

(◠‿◠) Saya pernah MENCINTAI..
Tapi DISAKITI..(╯︵╰,)

(◠‿◠) Saya pernah MEMILIKI..
Tapi akhirnya KEHILANGAN..(╯︵╰,)

(◠‿◠) Saya pernah JUJUR..
Tapi DITIPU..(╯︵╰,)

(◠‿◠) Saya pernah BERHARAP..
Tapi harapan itu cuma SIA-SIA..(╯︵╰,)

- Lebih baik menunggu orang yang tepat daripada menghabiskan waktu dengan orang yang salah ツ

- WANITA yg baik adalah utk LELAKI yg baik,
- WANITA yg soleh adalah utk LELAKI yg soleh,
- Begitu juga sebaliknya..

~ Tuhan telah tentukan JODOH yg tepat utk hambaNya ~

~✿>> Ya Allah..jika Kau TIDAK IZINKAN cintaku untuk jatuh pada hatinya, aku redha Ya Allah...tapi aku BERHARAP Kau jatuhkanlah hatinya pada insan yang bakal memimpinnya ke SYURGA, pada saat dia betul-betul bersedia..pintaku, janganlah dia DILUKAI LAGI..

Biar patah hati, jangan patah IMAN..  

p/s : Untuk CINTA yang TIDAK PERNAH KITA MILIKI, ingatlah bahawa setiap sesuatu yang sangat kita sayang itu, segalanya hanya MILIK Dia..
 

No comments:

Post a Comment